StPr/25/2242
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN
+ premia 10% + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
- sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń
- sporządzanie potrąceń z wynagrodzeń, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłków
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS
- przesyłanie dokumentów w programie Płatnik
- sporządzanie informacji ZUS na druku ERP-7
- sporządzanie dokumentów do Urzędu Skarbowego w zakresie podatku dochodowego
- godziny pracy: 08:00-16:00, wt. 09:00 - 17:00
Miejsce pracy:
Kilińskiego 102/102A, 90-012 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w ŁODZI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - staż pracy 3 lata - biegła obsługa komputera i pakietu Office - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy
Inne wymagania:
- staż pracy 3 lata - biegła obsługa komputera i pakietu Office - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Adamus
Nr telefonu:
042 685 43 64
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon