StPr/25/0759
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Godziny pracy: I zm. 7:00 - 15:00
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie sekretariatu Starostwa Powiatowego i kancelarii ogólnej (dziennika korespondencyji)
2. Obsługa techniczna kierownictwa Starostwa
3. Obsługa elektronicznego systemu zarzadzaniadokumentacją
4. przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji
5. Odbieranie telefonów, udzielanie informacji telefonicznej.
6. Przymowanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji.
7. Prowadzenie kalendarza spotkań.
8. archiwizowanie dokumentów.
9. Wysyłanie delegacji słuzbowych pracownikom starostwa.
10. Wykonywnie innych prac zleconych przez Starostę, Sekretarza i Naczelnika Wydziału.
Miejsce pracy:
Lipowa 1, 11-200 Bartoszyce, powiat: bartoszycki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE w Bartoszycach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- praca w zespole, obsługa komputera i sprzętu biurowego, Umiejętność rzetelnego i sumiennego wykonywania pracy., Doświadczenie na stanowisku. (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 5), Biegła obsługa komputera (pakiet Windows)
- Wykształcenie średnie 1. Sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole. 2. biegła znajomość środowiska Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. 3. co najmniej półroczny staż pracy w administracji samorządowej.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie 1. Sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole. 2. biegła znajomość środowiska Windows, pełnego pakietu Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. 3. co najmniej półroczny staż pracy w administracji samorządowej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Oksana Magdziak
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta