StPr/25/1190
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 720 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pomoc w prowadzeniu dokumentacji uczniów i nauczycieli, wsparcie w przygotowywaniu pism i zaświadczeń, przyjmowanie interesantów i udzielanie podstawowych informacji, obsluga telefonu i e-maila sekretariatu.
Praca w godzinach 7.30-15.30
Miejsce pracy:
Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera, pakiet Office Excel, Word
- Wymagana dobra koncentracja i podzielność uwagi, wysoka kultura osobista, brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy biurowej.
Inne wymagania:
Wymagana dobra koncentracja i podzielność uwagi, wysoka kultura osobista, brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy biurowej.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grażyna Baran
Nr telefonu:
327295941
Wymagane dokumenty:
Wymagane skierowanie do pracy