StPr/25/0207
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej , przygotowywanie pism, zestawień, wezwań wg poleceń pracowników merytorycznych, archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy sporządzaniu projektów dokumentów wytwarzanych w wydziale, kompletowanie i porządkowanie dokumentacji podatkowej, udzielanie podstawowych informacji dotyczących procedur podatkowych, przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków, deklaracji i formularzy podatkowych, kierowanie interesantów do odpowiednich pracowników merytorycznych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
2. Realizowanie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych, prowadzenie korespondencji, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism i obsługa urządzeń biurowych, uzupełnianie, porządkowanie, archiwizacja oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów Wydziału Oświaty i Spraw Spoołecznych, współpraca z innymi działami, realizowanie zadań administracyjnych przy współpracy z innymi działami, przygotowywanie analiz, sprawozdań, raportów, prezentacji oraz innych materiałów pomocniczych z zakresu wydziału, współpraca przy koordynowaniu zadań związanych ze współpracą z dyrektorami szkół oraz innymi jednostkami, pomoc przy realizacji projektu "Młodzi kreatywni", pomoc przy obsłudze klientów, sporządzanie okresowych sprawozdań oraz monitoring danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, analizowanie danych zawartych w arkuszach organizacyjnych szkół i przedszkola, pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z dowożeniem dzieci do szkół, realizowanie prawidłowego wykonywania budżetu w zakresie przyjętych zadań, podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania i współpraca w zakresie ich realizacji, wykonywanie innych nie wymienionych czynności zleconych.
Miejsce pracy:
Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa sprzętu biurowego, obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Klaudia Późniak
Nr telefonu:
876150395 w. 108
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook