StPr/25/0888
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie i nadzór nad rejestrami zamówień publicznych, aktualizacja danych w rejestrach zamówień publicznych,
2) przygotowanie wniosków o zwolnieniu wadium,
3) obsługa w zakresie korespondencji, jej ewidencji i wysyłki,
4) odpowiedzenie gromadzenie i zabezpieczenie dokumentacji,
5) sporządzanie protokołów z zakończonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
6) doręczanie korespondencji, dokumentów dotyczących aktualnie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego członkom komisji przetargowych i przekazywanie do zatwierdzenia prezydentowi/sekretarzowi,
7) archiwizacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych oraz przekazywanie jej do archiwum zakładowego,
8) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego wynikających z bieżących potrzeb referatu
Miejsce pracy:
Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe: administracja publiczna, prawo lub pokrewne, praktyczna umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, samodzielność, dokładność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność logicznego i analitycznego myslenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe: administracja publiczna, prawo lub pokrewne, praktyczna umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, samodzielność, dokładność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność logicznego i analitycznego myslenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agata Kiecka
Nr telefonu:
767233856
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP, CV rozmowa kwalifikacyjna Urząd Miasta Legnica, Pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica dnia 07.11.2025 godz. 9:00 pokój 225

Zaloguj się przez Facebook