StPr/25/0474
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań z zakresu rejestracji pojazdów, wydawania dowodów rejestracyjnych, wyrejestrowywania pojazdów, przyjmowania zawiadomień od właścicieli o zbyciu pojazdów, wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami
Miejsce pracy:
3 Maja 72, 32-100 Proszowice, powiat: proszowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Proszowicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dokładność, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie w pracy z klientami
- [Umiejętność 2] : znajomość przepisów i procedur postępowania określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego [Umiejętność 1] : znajomość praktycznego stosowania przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami oraz stosownych rozporządzeń
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość przepisów i procedur postępowania określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego [Umiejętność 1] : znajomość praktycznego stosowania przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami oraz stosownych rozporządzeń
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marianna Derela
Nr telefonu:
123834832
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook