StPr/25/0968
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 810 PLN
Zakres obowiązków:
1) Wydawanie dowodów rejestracyjnych,
2) Bieżące spisywanie tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu,
3) Wprowadzanie do CEPiK zawiadomień o zbyciu pojazdów,
4) Układanie akt pojazdów,
5) Wysyłanie korespondencji Referatu Komunikacji,
6) Podpinanie do właściwych akt pojazdów,
7) Kserowanie dokumentów na wniosek uprawionych podmiotów
8) Układanie dowodów rejestracyjnych otrzymanych z PWPW S.A.
9) Wyszukiwanie właściwych kartotek do przerejestrowania pojazdów,
10) Przygotowywanie dokumentacji do archiwum według przydzielonych numerów rejestracyjnych po wyrejestrowaniu,
11) Archiwizacja dokumentów Referatu Komunikacji
Miejsce pracy:
Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, praktyczna umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie edytoró tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, samodzielność, dokładność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność logicznego i analitycznego myslenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, praktyczna umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie edytoró tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, samodzielność, dokładność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność logicznego i analitycznego myslenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Pieniacka
Nr telefonu:
767233855
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP, CV kontakt osobisty: dnia 05.12.2025 hodz. 10:00 pokój 111 Urząd Miasta Legnica, Pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica

Zaloguj się przez Facebook