StPr/24/0263
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przesyłek wpływających do urzędu, rozdzielanie korespondencji do właściwych wydziałów zgodnie z dekretacją, kserowanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, pomoc przy przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, pomoc w sporządzaniu projektów dokumentów wytwarzanych przez Urząd Miejski w Gołdapi, obsługa centrali telefonicznej, wydawanie korespondencji awizowanej, pomoc przy uzupełnianiu rejestrów spraw.
Miejsce pracy:
Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Klaudia Późniak
Nr telefonu:
876150395 w. 108
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie