StPr/24/1546
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
Praca administracyjno-biurowa w sekretariacie szkoły, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z interesantami, prowadzenie rejestru faktur, wykonywanie zadań zleconych przez dyrektora i sekretarza szkoły, przygotowywanie oraz wysyłka korespondencji, przygotowywanie legitymacji służbowych nauczycieli oraz uczniowskich, pomoc w administrowaniu dziennika elektronicznego, przygotowywanie miesięcznych kart ewidencji czasu pracy.Praca w godz. od 7.30 do 15.30
Miejsce pracy:
Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu Office, w szczególności Word i Excel, biegła obsługa komputera, umiejętność obsługi sprzętu biurowego
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu Office, w szczególności Word i Excel, biegła obsługa komputera, umiejętność obsługi sprzętu biurowego
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grażyna Baran
Nr telefonu:
327295941
Wymagane dokumenty:
wymagane skierowanie do pracy