StPr/25/0065
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Zakres obowiązków:
1. Uczestniczenie w szkoleniu BHP, zapoznanie z obowiązującymi regulaminami.
2. Przygotowywanie - kompletowanie i segregowanie dokumentów w poszczególnych działach.
3. Kserowanie niezbędnych dokumentów.
4. Dostarczanie dokumentów do współpracujących działów i sekretariatu.
5. Sprawdzanie prac porządkowych i czystości oraz tablic ogłoszeniowych w nieruchomościach.
6. Archiwizowanie dokumentów w poszczególnych działach.
Miejsce pracy:
Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Praca w zespole
- Umiejętność organizacji pracy oraz współpracy w zespole, komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania, dobra organizacja pracy
Inne wymagania:
Umiejętność organizacji pracy oraz współpracy w zespole, komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania, dobra organizacja pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Łuc
Nr telefonu:
767275519
E-mail:
[email protected]