StPr/25/0878
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
okres zatrudnienia 11 miesięcy
Zakres obowiązków:
pomoc w czynnościach z zakresu zamówień publicznych , w tym prowadzeniu dokumentacji, sporządzanie pism zwoływaniu posiedzeń komisji przetargowych, pomoc w wybieraniu właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego; archiwizacji dokumentacji
Miejsce pracy:
Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- obsługa komputera
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego ( w tym MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych , znajomość języka angielskiego
Inne wymagania:
umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego ( w tym MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych , znajomość języka angielskiego
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lichoń
Nr telefonu:
183536307
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV