StPr/25/173
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 200 PLN
wynagrodzenie 4 700-5 200 brutto +dodatek stażowy pierwsza umowa na 3 miesiące później możliwość ubiegania się o stanowisko urzędnicze-dopsażenia stanowisk pracy
Zakres obowiązków:
Prace pomocnicze przy realizacji spraw z zakresu refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy dla skierowanych bezrobotnych i poszukujących pracy m.in.:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków,
- przeprowadzenie oceny formalnej złożonych wniosków,
- przyjmowanie zabezpieczeń przyznanych środków,
- przygotowanie i realizacja umów,
- wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy publicznej,
- przyjęcie, analiza i realizacja wniosków o rozliczenie poniesionych wydatków,
- rozliczanie udzielonych środków,
- wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy publicznej,
- obsługa programu SHRIMP oraz SI Syriusz m in. w zakresie przeglądania, wprowadzania, modyfkacji danych, generowania raportów,
- sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
pierwsza umowa na 3 miesiące później możliwość ubiegania się o stanowisko urzędnicze-dopsażenia stanowisk pracy
Miejsce pracy:
Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wymagane min. 2 lata doświadczenia w pracy biurowej (szeroko pojęta administracja, urzędy, instytucje publiczne)
Inne wymagania:
wymagane min. 2 lata doświadczenia w pracy biurowej (szeroko pojęta administracja, urzędy, instytucje publiczne)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
25 759 27 13
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail