POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1234

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą

Zakres obowiązków:
Wymagania:
1. Niezbędne:
1) wykształcenie średnie lub wyższe
2) spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)
3) prawo jazdy kategorii B

2. Dodatkowe:
1) wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne
2) doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań
3) znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz 725)
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) obsługa komputera (znajomość pakietu Office) i obsługa urządzeń biurowych
6) sprawność fizyczna pełna sprawność ruchowa
7) umiejętność pracy w zespole
8) samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Wsparcie w czynnościach administrowania nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi stanowiącymi własność Gminy oraz pozostającymi
w samoistnym posiadaniu Gminy w tym:
1) załatwianie spraw najemców lokali mieszkalnych i użytkowników lokali
- prowadzenie korespondencji,
- udzielanie informacji i wyjaśnień
- potwierdzanie wniosków
2) sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych dotyczących najmu, użyczenia
3) współudział w eksmisjach komorniczych
4) kontrolowanie i egzekwowanie prawidłowego korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku przez użytkowników budynku
5) naliczanie i rozliczanie kaucji mieszkaniowych, zabezpieczeń umów najmu lokali użytkowych
6) bieżące zlecanie usterek awarii w budynkach i na przyległych do nich terenach
7) prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanym zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną i wykazem rzeczowym akt.

Warunki pracy:
1) pełny wymiar czasu pracy
2) praca przy komputerze
3) planowany termin rozpoczęcia pracy 01.11.2025 r.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o składanie ofert
w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Raciborzu ul. Stefana Batorego 8
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy/CV
2. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie
3. kserokopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy
4. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim
5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
7. oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego.

Informacje dodatkowe:
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia, można odebrać osobiście
w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 415 29 16 wew. 43.


Miejsce pracy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Pracodawca:
Miejski Zarząd Budynków

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 415 29 16 wew 43

Wymagane dokumenty:
Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać: 1.kwestionariusz osobowy/CV 2.kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie 3.kserokopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy 4.oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim 5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych 6.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 7.oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 17.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 336192
Udostępnij:
Dodano: 17.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 336192

Zobacz inne oferty

Do góry