StPr/25/0243
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Zakres obowiązków:
Skanowanie dokumentów, drukowanie materiałów, tworzenie grafiki i plakatów na potrzeby działania instytuacji i itp.
Miejsce pracy:
Miechów, powiat: miechowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- mile widziana znajomość MS OFFICE, obsługa sprzętu biurowego, znajomość programów graficznych;
Inne wymagania:
mile widziana znajomość MS OFFICE, obsługa sprzętu biurowego, znajomość programów graficznych;
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Justyna Glaba
Nr telefonu:
413854509
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie