Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 28,1 PLN
wynagrodzenie godzinowe brutto
Zakres obowiązków:
Organizacja i kontrola obiegu dokumentów w firmie
Wparcie w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji firmowej
Weryfikacja dokumentów i zadbanie o ich zgodność z obowiązującymi procedurami
Współpraca z innymi pracownikami w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentacji i informacji
Pomoc w przygotowaniu ofert przetargowych pod względem merytorycznym
Kontakt telefoniczny z klientami
Praca w godzinach 8.00-16.00
Mie widiziana osoba z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Małobądzka 1, 41-214 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
GRUPA ENERGO-BETA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera i wykorzystanie internetu, Bardzo dobra znajomość Word i Excel, Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: C2 - biegły, w piśmie: C2 - biegły
Inne wymagania:
Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: C2 - biegły, w piśmie: C2 - biegły
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paweł Janus
Nr telefonu:
515-186-804
Wymagane dokumenty:
I kontakt osobisty lub telefoniczny w godzinach 8.00-16.00
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon