StPr/25/1158
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Znajomość języka francuskiego, ukraińskiego i litewskiego, umożliwiająca swobodną komunikację pisemną i ustną w środowisku biznesowym. Obsługa systemów takich jak SAP, Finka-FK, Optima. Przygotowywanie dokumentacji księgowej zgodnie obowiązującymi zasadami, monitorowanie należności i zobowiązań. Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, dobra organizacja pracy,
Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, litewski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 4), E-COMMERCE: WOOCOMMERCE, PRESTA SHOP, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY SSC/BPO (BRANŻA ŚWIADCZENIA USŁUG KSIĘGOWYCH)
- Znajomość języka francuskiego, ukraińskiego i litewskiego, umożliwiająca swobodną komunikację pisemną i ustną w środowisku biznesowym. Obsługa systemów takich jak SAP, Finka-FK, Optima.
Inne wymagania:
Znajomość języka francuskiego, ukraińskiego i litewskiego, umożliwiająca swobodną komunikację pisemną i ustną w środowisku biznesowym. Obsługa systemów takich jak SAP, Finka-FK, Optima.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka DREJWS
Nr telefonu:
914254910
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.