StPr/24/1147
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowanie ofert turystycznych, weryfikacja atrakcji turystycznych, miejsc noclegowych i gastronomicznych, pomoc przy dokonywaniu rezerwacji atrakcji, noclegów i posiłków, telefonowanie do klientów z potwierdzeniami i aktualizacjami dotyczącymi rezerwacji, obsługa kasy fiskalnej i dokumentów kasowych, fakturowanie wpłat klientów, tworzenie i weryfikacja umów turystycznych, porządkowanie i archiwizacja dokumentów podróżnych, wprowadzanie danych do systemów rezerwacyjnych, pomoc przy kompletowaniu, weryfikacji przekazywaniu dokumentów kosztowych do biura rachunkowego.
Umowa o pracę na czas określony - min. 2 m-ce, zatrudnienie od zaraz, jedna zmiana w godz. 08:00 - 16:00.
Miejsce pracy:
Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, średnie zawodowe
- obsługa komputera - Ms Office
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, umiejętność obsługi programów z pakietu MsOffice w stopniu podstawowym, mile widziane doświadczenie zawodowe w organizacji lub sprzedaży, mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, umiejętność obsługi programów z pakietu MsOffice w stopniu podstawowym, mile widziane doświadczenie zawodowe w organizacji lub sprzedaży, mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca klienta
Nr telefonu:
67 215 11 27
Wymagane dokumenty:
skierowanie do pracodawcy po odbytym stażu