StPr/25/1939
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta w języku ukraińskim
- przygotowanie towarów do sprzedaży ( zabezpieczenie etykietami, klipsami)
- oznaczanie towarów do zamówień klientów i przygotowanie ich do wydania
- rozkładanie towarów zgodnie ze standardem
- zmiany cen produktów
- przygotowanie produktów do sprzedaży-czyszczenie
- sprawdzanie poprawności cen produktów
- pomoc klientom w odnalezieniu produktu
- inwentaryzacja sklepowa
- praca dwuzmianowa
- godziny pracy 07:00 - 22:00
Miejsce pracy:
Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- min. 2 lata doświadczenia z produktami RTV i AGD, w robieniu inwentaryzacji, przyjęciu dostaw umiejętność obsługi skanera i zabezpieczeń towarów predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku umiejętność szybkiego liczenia, dokładność i umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Inne wymagania:
min. 2 lata doświadczenia z produktami RTV i AGD, w robieniu inwentaryzacji, przyjęciu dostaw umiejętność obsługi skanera i zabezpieczeń towarów predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku umiejętność szybkiego liczenia, dokładność i umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Koperska
Nr telefonu:
422516554
Wymagane dokumenty:
skierowanie