StPr/25/0892
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
Praca w godzinach: 7:30- 9:30, 14:00-16:30
Zakres obowiązków:
prowadzenie ścisłej rejestracji wydawanych i przyjmowanych kluczy oraz przestrzeganie zasady wydawania kluczy wyłącznie osobom upoważnionym,
nadzorowanie ruchu osób wchodzących i wychodzących z budynku Teatru,
wpisywanie do rejestru godzin rozpoczynania i kończenia dyżuru,
prowadzenie rejestru zdarzeń na obiekcie,
ochrona budynków i mienia Teatru i zabezpieczenie go przed kradzieżami(obchody)
obsługa centrali alarmowej włamania i pożary,
powiadomienie Dyrektora Teatru lub osoby wyznaczone, a także odpowiednich służb o sytuacjach mogących zagrażać bezpieczeństwu osób i mienia,
utrzymywanie czystości terenu wokół budynku Teatru oraz na teatralnym patio( w tym prace sezonowe: zbieranie liści, odsnieżanie, koszenie trawy,przycinanie krzewów, podlewanie zieleni wokół budynku)
Miejsce pracy:
Jana Brzechwy 16, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- wykształcenie mni zawodowe, wysoka kultura osobista, komunikatywnosć, samodzielność, dyspozycyjność, rzetelność, sumiennośc, niekaralność, dobra kondycja fizyczna, odporność na stres.
Inne wymagania:
wykształcenie mni zawodowe, wysoka kultura osobista, komunikatywnosć, samodzielność, dyspozycyjność, rzetelność, sumiennośc, niekaralność, dobra kondycja fizyczna, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Daria Ostrowska -Zador
Nr telefonu:
533 300 422
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail