POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3062

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN

Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości oraz ich weryfikacja;
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w mediach i portalach branżowych;
- prezentowanie nieruchomości klientom, organizacja i prowadzenie spotkań;
- doradztwo w zakresie warunków transakcji, cen rynkowych i możliwości finansowania;
- negocjowanie warunków umów pomiędzy stronami;
- współpraca z notariuszami, bankami, rzeczoznawcami i innymi podmiotami zaangażowanymi w procesie transakcji;
- prowadzenie dokumentacji ofert i transakcji zgodnie z procedurami firmy;
- monitorowanie rynku nieruchomości;
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych,
- umiejętności cyfrowe pozwalające na swobodne wykonywanie obowiązków.


Miejsce pracy:
REFORMACKA 8, 35-026 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Pracodawca:
REFORMACKA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • poziom wykształcenia: minimum średnie kwalifikacje i umiejętności: znajomość rynku nieruchomości, umiejętność negocjacji i sprzedaży, wysoka kultura osobista, komunikatywność, obsługa komputera i programów biurowych, zdolność szybkiego uczenia się, prawo jazdy kat. B uprawnienia: mile widziane ukończone kursy lub szkolenia branżowe; brak konieczności posiadania licencji zawodowej, ale będzie atutem doświadczenie: min. 1-2 lata w sprzedaży, obsłudze klienta lub branży nieruchomości (preferowane) znajomość języków obcych ( poziom ) język angielski na poziomie min. B1. inne : samodzielność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka motywacja do osiągania wyników.


Inne wymagania:
poziom wykształcenia: minimum średnie kwalifikacje i umiejętności: znajomość rynku nieruchomości, umiejętność negocjacji i sprzedaży, wysoka kultura osobista, komunikatywność, obsługa komputera i programów biurowych, zdolność szybkiego uczenia się, prawo jazdy kat. B uprawnienia: mile widziane ukończone kursy lub szkolenia branżowe; brak konieczności posiadania licencji zawodowej, ale będzie atutem doświadczenie: min. 1-2 lata w sprzedaży, obsłudze klienta lub branży nieruchomości (preferowane) znajomość języków obcych ( poziom ) język angielski na poziomie min. B1. inne : samodzielność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka motywacja do osiągania wyników.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 19.08.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 292410
Udostępnij:
Dodano: 19.08.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 292410

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Kosakowo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
37 PLNbrutto
Nowe
Kraków
37 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
37 PLNbrutto
Nowe
Kraków
37 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
37 PLNbrutto
Nowe
Kraków
37 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry