StPr/25/3062
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości oraz ich weryfikacja;
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w mediach i portalach branżowych;
- prezentowanie nieruchomości klientom, organizacja i prowadzenie spotkań;
- doradztwo w zakresie warunków transakcji, cen rynkowych i możliwości finansowania;
- negocjowanie warunków umów pomiędzy stronami;
- współpraca z notariuszami, bankami, rzeczoznawcami i innymi podmiotami zaangażowanymi w procesie transakcji;
- prowadzenie dokumentacji ofert i transakcji zgodnie z procedurami firmy;
- monitorowanie rynku nieruchomości;
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych,
- umiejętności cyfrowe pozwalające na swobodne wykonywanie obowiązków.
Miejsce pracy:
REFORMACKA 8, 35-026 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
REFORMACKA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- poziom wykształcenia: minimum średnie kwalifikacje i umiejętności: znajomość rynku nieruchomości, umiejętność negocjacji i sprzedaży, wysoka kultura osobista, komunikatywność, obsługa komputera i programów biurowych, zdolność szybkiego uczenia się, prawo jazdy kat. B uprawnienia: mile widziane ukończone kursy lub szkolenia branżowe; brak konieczności posiadania licencji zawodowej, ale będzie atutem doświadczenie: min. 1-2 lata w sprzedaży, obsłudze klienta lub branży nieruchomości (preferowane) znajomość języków obcych ( poziom ) język angielski na poziomie min. B1. inne : samodzielność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka motywacja do osiągania wyników.
Inne wymagania:
poziom wykształcenia: minimum średnie kwalifikacje i umiejętności: znajomość rynku nieruchomości, umiejętność negocjacji i sprzedaży, wysoka kultura osobista, komunikatywność, obsługa komputera i programów biurowych, zdolność szybkiego uczenia się, prawo jazdy kat. B uprawnienia: mile widziane ukończone kursy lub szkolenia branżowe; brak konieczności posiadania licencji zawodowej, ale będzie atutem doświadczenie: min. 1-2 lata w sprzedaży, obsłudze klienta lub branży nieruchomości (preferowane) znajomość języków obcych ( poziom ) język angielski na poziomie min. B1. inne : samodzielność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka motywacja do osiągania wyników.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail