StPr/24/0978
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Posiadanie i znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa administracyjnego i przepisów dotyczących powiatu. Znajomość orzecznictwa. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i odpowiedniego jej przygotowania do archiwum zakładowego. Przyjmowanie i porządkowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych. Przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie pełnej ewidencji. Udostępnianie akt osobom upoważnionym. Przygotowywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego zgodnie z obowiązującymi terminami. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę po uprzednim uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego. Archiwizacja akt.
Miejsce pracy:
Mogilno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- doświadczenie zawodowe (ogólne)
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe (ogólne)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Hyla
Nr telefonu:
523186720
Wymagane dokumenty:
skierowanie do pracodawcy