StPr/25/0248
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa recepcji hotelowej, bezpośredni kontakt z klientami, obsługa sekretariatu , wykonywania czynności administracyjnych, współpraca z działem handlowym, zaangażowanie w pracę, wysoka kultura osobista, dbanie o wizerunek firmy przygotowywanie raportów i zestawień.
Miejsce pracy:
Jabłonna, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- obsługa urządzeń biurowych
- znajomość systemu recepcyjnego, doświadczenie zawodowe - revenue manager, asystentka dyrektora, notariusza
Inne wymagania:
znajomość systemu recepcyjnego, doświadczenie zawodowe - revenue manager, asystentka dyrektora, notariusza
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Natalia Kaznowska
Nr telefonu:
227640316
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie