StPr/25/0562
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
Zakres obowiązków:
Porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, codzienne dostarczanie korespondencji wychodzącej do placówki poczty, bieżące sprzątanie w pomieszczeniach biurowych, archiwum, pomieszczeniach sanitarnych (mycie, odkurzanie itp.)
Praca dorywcza, 2-3 godz. dziennie, ok. 45 h w tygodniu, w ramach umowy zlecenie, godziny pracy do ustalenia.
Kontakt osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym 668229080. e-mailowym: [email protected] .
Miejsce pracy:
TKACKA 102, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
"GRUPA PM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
15
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Access, LibreOffice)
- Wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Access, LibreOffice), doświadczenie w ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej i wychodzącej min. 1 rok.
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Access, LibreOffice), doświadczenie w ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej i wychodzącej min. 1 rok.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Midor
Nr telefonu:
668229080
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, może być skierowanie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail