PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY [1/2 ETATU]

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY [1/2 ETATU]

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 2 333 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0975

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Wynagrodzenie: 2333 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
- TORITE Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do współpracy: Pracownika administracyjno - biurowego z elementami czynności marketingowych oraz obsługa social mediów na 1/2 etatu
- Zakres obowiązków Kandydata:
1. obsługa strony internetowej kancelarii oraz LinkedIn, Instagram, Facebook
2. współpraca przy przygotowywaniu contentu firmy w mediach społecznościowych
3. redagowanie i opracowywanie graficzne postów na social media
4. prace administracyjno-biurowe
5. obsługa pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint) i programów internetowych
6. realizacja innych zadań administracyjnych wynikających z bieżących potrzeb kancelarii
7. tworzenie materiałów i treści marketingowych
- Pracodawca oferuje:
1. dynamiczną i ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie, ciekawe i innowacyjne projekty
2. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
3. wsparcie kolegów i przełożonych.
4. ZFŚS i prywatna opieka medyczna.
5. forma współpracy do uzgodnienia.
- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy - siedziba firmy w Katowicach oraz praca zdalna w miejscu zamieszkania.
- Praca na 1/2 etatu w godzinach 7:30-15:30.do uzgodnienia z pracodawcą.

Miejsce pracy:
Ligocka 103/1a, 40-568 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
TORITE SPÓŁKA DORADZTWA PODATKOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku (administracja, marketing, office management) minimum 2 lata - bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, samodzielność - znajomość pakietu MS Office , social mediów - umiejętność tworzenia estetycznych i angażujących treści graficznych - lekkość pisania copywriting, umiejętność tworzenia treści - wysoka kultura osobista, komunikatywność i zaangażowanie - kreatywność, inicjatywa i otwartość na różnorodne zadania - doskonała umiejętność organizowania i zarządzania własnymi zadaniami, ustalania priorytetów - praca pod presją czasu, odporność na stres


Inne wymagania:
Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku (administracja, marketing, office management) minimum 2 lata - bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, samodzielność - znajomość pakietu MS Office , social mediów - umiejętność tworzenia estetycznych i angażujących treści graficznych - lekkość pisania copywriting, umiejętność tworzenia treści - wysoka kultura osobista, komunikatywność i zaangażowanie - kreatywność, inicjatywa i otwartość na różnorodne zadania - doskonała umiejętność organizowania i zarządzania własnymi zadaniami, ustalania priorytetów - praca pod presją czasu, odporność na stres

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Moskaluk

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV wraz z oświadczeniem w zakresie przetwarzania danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego prosimy kierować na adres mailowy: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: [email protected]
Dodano: 19.04.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 195212
Udostępnij:
Dodano: 19.04.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 195212

Zobacz inne oferty

Do góry