StPr/25/1683
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą w tym obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej. Przygotowywanie, formatowanie i wysyłanie pism i treści bieżących (zestawianie danych). Przygotowanie, organizacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z procedurami. Rejestrowanie spraw, zakładanie akt, zbieranie dokumentów. Prowadzenie kalendarza osoby lub zespołu, umiejętność nadzoru nad statusem sprawy, organizacja i koordynacja spotkań oraz wydarzeń firmowych. Przygotowywanie innej dokumentacji biurowej, w tym wskazanie potrzeb do wystawienia dokumentów księgowych. Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów i interesantów. Nadzór nad stanem artykułów biurowych i dbanie o potrzeby zaopatrzenia biura. Wsparcie administracyjne firmy, w tym pomoc w realizacji bieżących zadań i projektów.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Krzyk
Nr telefonu:
126868105
E-mail:
krzyk@gupkrakow.pl
Wymagane dokumenty:
orzeczenie