PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2263

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia z pracodawcą

Zakres obowiązków:
Kontakt z klientami firmy
koordynacja oraz organizacja spotkań służbowych. Prowadzenie i monitorowanie dokumentacji u klienta
Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Dbanie o porządek i estetykę na stanowisku pracy. Wykonywanie powierzonych prac administracyjno-biurowych


Miejsce pracy:
Wrzosowa 15/1, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
CENTRUM ZABEZPIECZENIA INFORMACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B, dobra obsługa komputera
  • - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Zaangażowanie, sumienność, dokładność w wykonywanych zadaniach - Mile widziana podstawowa wiedza w zakresie ochrony danych osobowych Wybranemu kandydatce/towi pracodawca oferuje: - Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15:30 w biurze w Kielcach - Pracę w przyjaznym zespole - Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego Zakres obowiązków: - Kontakt z klientami firmy - Koordynacja oraz organizacja spotkań służbowych. - Prowadzenie i monitorowanie dokumentacji u klienta - Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej - Dbanie o porządek i estetykę na stanowisku pracy


Inne wymagania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Zaangażowanie, sumienność, dokładność w wykonywanych zadaniach - Mile widziana podstawowa wiedza w zakresie ochrony danych osobowych Wybranemu kandydatce/towi pracodawca oferuje: - Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15:30 w biurze w Kielcach - Pracę w przyjaznym zespole - Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego Zakres obowiązków: - Kontakt z klientami firmy - Koordynacja oraz organizacja spotkań służbowych. - Prowadzenie i monitorowanie dokumentacji u klienta - Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej - Dbanie o porządek i estetykę na stanowisku pracy

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
41 3005599

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV- W swoich aplikacjach prosimy zawierać poniższe oświadczenia, bez którego aplikacje nie będą rozpatrywane, a przesłane dane osobowe konsekwentnie zostaną usunięte: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji niniejszej i przyszłych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji lub kontakt telefoniczny email:[email protected] lub telefon 413005599
Dodano: 13.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 314318
Udostępnij:
Dodano: 13.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 314318

Zobacz inne oferty

Do góry