StPr/25/1902
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ premia od wyników
Zakres obowiązków:
- zarządzanie dokumentacją,
- kontrola obiegu dokumentów w firmie,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- współpraca z księgową
Miejsce pracy:
Karola Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca:
VITAL-ZAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- znajomość Microsoft Office
- Umiejętności: skuteczna komunikacja z klientem. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność sporządzania oficjalnych pism biurowych. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Inne wymagania:
Umiejętności: skuteczna komunikacja z klientem. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność sporządzania oficjalnych pism biurowych. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail