PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1334

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Praca w godzinach: 09:00- 16:00

Zakres obowiązków:
• Wystawienie faktur i innych dokumentów związanych z zakupem i sprzedażą samochodów
• Obsługa korespondencji, weryfikacja dokumentów,
• Przyjmowanie i obsługa telefonów oraz udzielanie informacji klientom i pracownikom.
• Przygotowywanie wniosków, pism.
• Zarządzanie materiałami biurowymi, w tym zamawianie i kontrola stanu zapasów.
• Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki, kopiarki, faks.
• Przygotowywanie dokumentów w programach biurowych.
• Współpraca z dostawcami i kontrahentami.
• Ogólne wsparcie biurowe związane z bieżącą działalnością firmy.

Miejsce pracy:
Wrocławska 58A, 58-309 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
AUTO PLUS SOKOŁOWSCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Administracja biurowa
  • . Znajomość języka angielskiego, mile widziany również niemiecki • Doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej będzie dodatkowym atutem. • Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner). • Dokładność i skrupulatność w wykonywanych czynnościach. • Umiejętność pracy pod presją czasu i skuteczne zarządzanie własnym czasem. • Umiejętność rozwiązywania proble


Inne wymagania:
. Znajomość języka angielskiego, mile widziany również niemiecki • Doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej będzie dodatkowym atutem. • Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner). • Dokładność i skrupulatność w wykonywanych czynnościach. • Umiejętność pracy pod presją czasu i skuteczne zarządzanie własnym czasem. • Umiejętność rozwiązywania proble

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
NIKOLA SOKOŁOWSKA

Nr telefonu:
730843966

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 19.11.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 352252
Udostępnij:
Dodano: 19.11.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 352252

Zobacz inne oferty

2 300 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Bad Aibling
2 300 €netto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry