PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY

Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0595

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Wystawianie dokumentów handlowych (faktury, WZ, PZ, itp.). Obsługa dokumentacji biurowej i magazynowej. Sprawdzanie kompletności, poprawności dokumentów. Komunikacja z magazynem w celu sprawdzenia kompletności i zgodności dostaw z dokumentacją. Wsparcie działu handlowego i magazynu w bieżących zadaniach. Obsługa urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:
Smyków 22, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Pracodawca:
FREEZEPOINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
  • ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe; - min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej - znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację- min. B2 - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - samodzielność w działaniu i zdolność pracy pod presją czasu; - dobra organizacja pracy, wysoka koncentracja i samodzielność, rzetelność i terminowość; - komunikatywność i umiejętność współpracy; - mile widziane prawo jazdy kat. B - znajomość programu do zarządzania sprzedażą i magazynem Subiekt GT. Praca na jedną zmianę w godzinach: 8-16. Zatrudnienie na okres próbny z możliwością kontynuacji zatrudnienia. Miejsce pracy: Bochnia.


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe; - min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej - znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację- min. B2 - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - samodzielność w działaniu i zdolność pracy pod presją czasu; - dobra organizacja pracy, wysoka koncentracja i samodzielność, rzetelność i terminowość; - komunikatywność i umiejętność współpracy; - mile widziane prawo jazdy kat. B - znajomość programu do zarządzania sprzedażą i magazynem Subiekt GT. Praca na jedną zmianę w godzinach: 8-16. Zatrudnienie na okres próbny z możliwością kontynuacji zatrudnienia. Miejsce pracy: Bochnia.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Wiktoria Makarczuk

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 02.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 359040
Udostępnij:
Dodano: 02.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 359040

Zobacz inne oferty

4 850 PLNbrutto
Nowe
Prudnik
4 850 PLNbrutto
Dodano: 32 min temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Jastrzębie-Zdrój
30,50 PLNbrutto
Dodano: 32 min temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Kielce
4 700 PLNbrutto
Dodano: 32 min temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Włocławek
4 800 PLNbrutto
Dodano: 32 min temu
Do góry