StPr/24/2252
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 944 PLN
Zakres obowiązków:
Zarządzanie prawidłowym i sprawnym funkcjonowaniem biura, sporządzanie pism i dokumentów, prowadzenie korespondencji, sprawowanie kontroli nad terminowością obiegu dokumentów i faktur, katalogowanie i archiwizacja, obsługa działu 3D, weryfikacja projektów i kontrola jakości.
Miejsce pracy:
Bonin, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- obsługa urządzeń biurowych, znajomość Ms Office, komunikatywnosć, doświadczenie zawodowe lub kwalifikacje na pokrewnym stanowisku
Inne wymagania:
obsługa urządzeń biurowych, znajomość Ms Office, komunikatywnosć, doświadczenie zawodowe lub kwalifikacje na pokrewnym stanowisku
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Iwona Grygorcewicz
Nr telefonu:
943455717
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. 08:00-16:00