StPr/25/06850
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
Wynagrodzenie podano w formie godzinowej. Możliwa dłuższa współpraca po zakończeniu zlecenia.
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta;
- obsługa urządzeń biurowych;
- obsługa programu SMK;
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych;
Miejsce pracy:
Jana Kazimierza 45/5, 01-248 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Akademia Zdrowia Izabela Łajs
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat); - kierunek/specjalność: administracja; - doświadczenie zawodowe: 2 lat; - biegła znajomość języka polskiego; - komunikatywna znajomość języka angielskiego; Umiejętności: - komunikatywność; - szybkie przyswajanie wiedzy; - chęć rozwoju; Praca w godzinach: 09:00 - 17:00;
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat); - kierunek/specjalność: administracja; - doświadczenie zawodowe: 2 lat; - biegła znajomość języka polskiego; - komunikatywna znajomość języka angielskiego; Umiejętności: - komunikatywność; - szybkie przyswajanie wiedzy; - chęć rozwoju; Praca w godzinach: 09:00 - 17:00;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail