StPr/25/0596
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa organizacyjno-administracyjna kancelarii biblioteki,
- koordynowanie i zarządzanie obiegiem oraz ewidencją dokumentów i korespondencji,
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych wg zapotrzebowania,
- przygotowywanie pism biurowych i dokumentacji administracyjnej,- - przygotowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej oraz pocztowej),
- prowadzenie procedur zamówień do 130 000 zł oraz procedur przetargowych,
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w bibliotece (rejestracja faktur, archiwizacja dokumentów, itp.),
- prowadzenie rejestrów i zestawień,
- realizowanie innych zadań poleconych przez przełożonych.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 41, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Krośnieńska Biblioteka Publiczna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie zawodowe
- [Umiejętność 3] : teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów dotyczących ustawy prawo zamówień publicznych i procedur udzielania zamówień publicznych [Umiejętność 2] : znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym bibliotek i finansów publicznych [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy oferta również dla osób posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Inne wymagania:
[Umiejętność 3] : teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów dotyczących ustawy prawo zamówień publicznych i procedur udzielania zamówień publicznych [Umiejętność 2] : znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym bibliotek i finansów publicznych [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy oferta również dla osób posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Róg
Nr telefonu:
13 43-213-70
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny