PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (MŁODSZY REFERENT)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (MŁODSZY REFERENT)

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0596

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
- obsługa organizacyjno-administracyjna kancelarii biblioteki,
- koordynowanie i zarządzanie obiegiem oraz ewidencją dokumentów i korespondencji,
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych wg zapotrzebowania,
- przygotowywanie pism biurowych i dokumentacji administracyjnej,- - przygotowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej oraz pocztowej),
- prowadzenie procedur zamówień do 130 000 zł oraz procedur przetargowych,
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w bibliotece (rejestracja faktur, archiwizacja dokumentów, itp.),
- prowadzenie rejestrów i zestawień,
- realizowanie innych zadań poleconych przez przełożonych.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 41, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Krośnieńska Biblioteka Publiczna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie zawodowe
  • [Umiejętność 3] : teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów dotyczących ustawy prawo zamówień publicznych i procedur udzielania zamówień publicznych [Umiejętność 2] : znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym bibliotek i finansów publicznych [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy oferta również dla osób posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności


Inne wymagania:
[Umiejętność 3] : teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów dotyczących ustawy prawo zamówień publicznych i procedur udzielania zamówień publicznych [Umiejętność 2] : znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym bibliotek i finansów publicznych [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy oferta również dla osób posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Małgorzata Róg

Nr telefonu:
13 43-213-70

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
Dodano: 14.06.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 238972
Udostępnij:
Dodano: 14.06.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 238972

Zobacz inne oferty

Do góry