StPr/24/2107
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
+premia
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
– ewidencja akt osobowych pracowników – prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie raportów personalnych,
– ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac,
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
– przygotowanie dokumentów do ZUS,
Miejsce pracy:
Inowrocławska 1, 88-126 Tuczno, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
PPHU HELMET S.NACKOWSKI W. NACKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- znajomość programu kadrowo - płacowego Comarch ERP Optima, doświadczenie zawodowe na stanowisku
Inne wymagania:
znajomość programu kadrowo - płacowego Comarch ERP Optima, doświadczenie zawodowe na stanowisku
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail