PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KADROWY (O)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KADROWY (O)

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0089

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Zarządzanie i archiwizacja dokumentami
Ścisła współpraca z Biurami Rachunkowymi
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
Przyjmowanie gości firmy oraz prowadzenie ewidencji wizyt
Ewidencjonowanie wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich

Miejsce pracy:
Przemysłowa 6, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie

Pracodawca:
"ZICOM NEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: zasadnicze zawodowe, elektryczne, średnie ogólnokształcące
  • Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej i zarządzania czasem, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne z klientami i współpracownikami, dbałość o szczegóły, dokładność, umiejętność obsługi pakietu MS Office, chęć nauki i rozwoju zawodowego, postawa nastawiona na szukanie rozwiązań, mile widziane: znajomość podstawowych zagadnień z zakresu kadr i płac, wykształcenie wyższe na kierunkach takich, jak administracja, HR, prawo, zarządzanie, finanse i rachunkowość, ekonomia. Praca w Tarnowie od pon. - pt. w godz. 8.00 - 16.00. Wynagrodzenie 4 666 zł brutto. Kontakt: ZICOM NEXT Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 6, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt telefoniczny 728 475 273, CV należy przesyłać na adres e-mail: [email protected].


Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej i zarządzania czasem, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne z klientami i współpracownikami, dbałość o szczegóły, dokładność, umiejętność obsługi pakietu MS Office, chęć nauki i rozwoju zawodowego, postawa nastawiona na szukanie rozwiązań, mile widziane: znajomość podstawowych zagadnień z zakresu kadr i płac, wykształcenie wyższe na kierunkach takich, jak administracja, HR, prawo, zarządzanie, finanse i rachunkowość, ekonomia. Praca w Tarnowie od pon. - pt. w godz. 8.00 - 16.00. Wynagrodzenie 4 666 zł brutto. Kontakt: ZICOM NEXT Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 6, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt telefoniczny 728 475 273, CV należy przesyłać na adres e-mail: [email protected].

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Wioleta Prosowicz

Nr telefonu:
728 475 273

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny
Dodano: 23.01.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 123265
Udostępnij:
Dodano: 23.01.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 123265

Zobacz inne oferty

5 100 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 100 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 400 złbrutto
Nowe
Świnoujście
4 400 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Ustroń
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 złbrutto
Nowe
Opole
30,50 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 400 złbrutto
Nowe
Świnoujście
4 400 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry