PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0915

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
4666,00zł + dodatek stażowy

Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji płacowej.
Obsługa programu kadrowo-płacowego.
Samodzielne i terminowe naliczanie wynagrodzeń, sporządzenie list płac, w tym ustalanie podstawy świadczeń z ubezpieczenia chorobowego obciążeń publiczno-prawnych, m.in.: ZUS, PIT, PPK, zgodnie z wymogami prawa.
Obsługa zajęć komorniczych z wynagrodzeń.
Obsługa pracowników, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach, druków RP-7.
Uzgodnienie wpłat i potrąceń PPK.
Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT.
Tworzenie raportów i analiz z zakresu płac.
Sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, PPK.


Miejsce pracy:
LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Pracodawca:
Uniwersytet Zielonogórski

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą wypłat wynagrodzeń z tytułu umów o pracę. Znajomość przepisów w zakresie systemu ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego. Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość zagadnień związanych z wypłatą świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa. Praktyczna znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych. Dobra znajomość obsługi programu Płatnik. Znajomość obsługi komputera (Microsoft Office). Umiejętność samokształcenia i bieżące uzupełniane wiedzy w zakresie zmian w obowiązujących przepisach prawa. Umiejętność dobrej organizacji pracy. Umiejętność pracy w zespole.


Inne wymagania:
Wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą wypłat wynagrodzeń z tytułu umów o pracę. Znajomość przepisów w zakresie systemu ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego. Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość zagadnień związanych z wypłatą świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa. Praktyczna znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych. Dobra znajomość obsługi programu Płatnik. Znajomość obsługi komputera (Microsoft Office). Umiejętność samokształcenia i bieżące uzupełniane wiedzy w zakresie zmian w obowiązujących przepisach prawa. Umiejętność dobrej organizacji pracy. Umiejętność pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV na [email protected] z dopiskiem dział płac

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 09.08.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 285735
Udostępnij:
Dodano: 09.08.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 285735

Zobacz inne oferty

Do góry