StPr/25/0510
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1 etat), 40 godz. tygodniowo, 2) rodzaj umowy: umowa o pracę, 3) godziny pracy: 7.00 15.00, od poniedziałku do piątku, 4) miejsce pracy: Galicyjska Fundacja, ul. Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, 5) praca przy monitorze komputera, 6) praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem.
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych,
2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON,
3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON,
4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcyw ramach realizowanych zadań PFRON,
5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia,
6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców,
7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych,
8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON,
9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON,
10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe,
11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej,
12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych,
13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań,
14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji,
16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
- zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)
- posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego, 3) znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami, 4) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 6) wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne), 7) staż pracy co najmniej 1 rok, 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 9) nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje, 10) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej, 2) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania, 3) kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, 4) komunikatywność, 5) umiejętność pracy z klientem umiejętność pracy w zespole, 7) wysoka kultura osobista, 8) sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność, 9) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.
Inne wymagania:
posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego, 3) znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami, 4) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 6) wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne), 7) staż pracy co najmniej 1 rok, 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 9) nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje, 10) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej, 2) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania, 3) kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, 4) komunikatywność, 5) umiejętność pracy z klientem umiejętność pracy w zespole, 7) wysoka kultura osobista, 8) sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność, 9) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Edyta Jankowska
Nr telefonu:
126868157
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy składać: email [email protected] lub [email protected] W widocznym miejscu należy umieścić napis : pracownik administracyjny/księgowa ds. PFRON..