StPr/24/1205
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zadania :
• Zapewnianie sprawnego funkcjonowania recepcji;
• Profesjonalna obsługa gości i klientów Firmy;
• Obsługa spotkań biznesowych;
• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej;
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
• Ścisła współpraca ze wszystkimi działami Firmy;
• Dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi.
Miejsce pracy:
34-206 Kuków 86a, powiat: suski, woj: małopolskie
Pracodawca:
Krzysztof Pacyga PACYGA IMPORT - EXPORT
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania : • Wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację; • Doskonałe umiejętności komunikacyjne; • Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy; • Umiejętność pracy w zespole; • Inicjatywa i proaktywna postawa.
Inne wymagania:
Wymagania : • Wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację; • Doskonałe umiejętności komunikacyjne; • Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy; • Umiejętność pracy w zespole; • Inicjatywa i proaktywna postawa.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Błachut
Nr telefonu:
33 8757-360
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail