StPr/24/0521
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie i wystawianie fv zakupu i sprzedaży
-przygotowanie towarów do wysyłek
-kompleksowe prowadzenie Allegro wraz z korespondencją internetową oraz negocjacje warunków handlowych
-gromadzenie baz danych klientów dotychczasowych i potencjalnych w szczególności Allegro
-obsługa klientów handlowych
-sporządzanie promocji internetowych, ulotek sprzedażowych
Miejsce pracy:
Smardzów, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne lub handlowe
- -znajomość branży logistycznej -znajomośc zagadnień magazynowych
Inne wymagania:
-znajomość branży logistycznej -znajomośc zagadnień magazynowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca klienta
Nr telefonu:
713995041
Wymagane dokumenty:
.