StPr/24/1097
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
wykonywaie zadań zleconych przez Koordynatora, sporządzenie pism, wnisków oraz raportów, tworzenie dokumentów
Miejsce pracy:
Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
- wymagany min. rok doświadczenia zawodowego, obsługa urządrzeń biurowych oraz znajomość pakietu MS Office.
Inne wymagania:
wymagany min. rok doświadczenia zawodowego, obsługa urządrzeń biurowych oraz znajomość pakietu MS Office.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Barbara Izdebska
Nr telefonu:
327065823
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP