StPr/24/10994
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Pracodawca oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenie oraz B2B.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i koordynowanie pracy biura, obsługiwanie korespondencji zarówno o charakterze przychodzącym, jak i wychodzącym (tradycyjnej, czy pocztowe oraz elektronicznej), odbieranie przesyłek. Przygotowywanie różnego typu dokumentacji i pism biurowych, segregowanie i archiwizowanie dokumentów. Dbałość os sprawny obieg dokumentów oraz informacji w firmie. Kontakty z klientami firmy i udzielanie informacji interesantom. Obsługiwanie sprzętu biurowego i programów biurowych. Budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Wspieranie firmy w realizacji bieżących projektów i zleceń. Współpraca z różnymi działami firmy. Wykonywanie innych prac o charakterze biurowym, organizacyjnym, administracyjnym i logistycznym powierzonych przez pracodawcę. Wystawianie i księgowanie faktur. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Miejsce pracy:
CHOPINA 8, 80-209 Chwaszczyno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
CENTRUM PARKIETOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku biurowym, umiejętność komunikacji oraz zdolność pracy zespołowej, znajomość programu SUBIEKT GT będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office.
Inne wymagania:
wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku biurowym, umiejętność komunikacji oraz zdolność pracy zespołowej, znajomość programu SUBIEKT GT będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
511 415 351
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail