StPr/25/0110
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Praca na czas określony: 3 lata Godzina zakończenia pracy: 16:00
Zakres obowiązków:
Zajmuje się szeroko pojmowaną dokumentacją: prowadzi rozmowy telefoniczne, organizuje spotkania,
asystuje kierownictwu, obsługuje klientów/petentów, przygotowuje dokumenty – sprawozdania, pisma,
obsługa pracowników, tłumaczenie dokumentów urzędowych oraz wsparcie pracowników w rożnych pytaniach administracyjnych.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- ormiański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agata Kusiak
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A