324090
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Podstawowy zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa sekretariatu Spółdzielni
organizacja i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
bezpośredni nadzór nad pracą Gońca
comiesięczne rozliczanie poczty wychodzącej nadanej za pośrednictwem operatora Poczta Polska i Gońca Spółdzielni
prowadzenie kalendarza Prezesa
analizowanie sprawności funkcjonowania przyjętych w spółdzielni rozwiązań organizacyjnych, przygotowywanie wniosków w zakresie doskonalenia organizacji pracy,
opracowywanie projektów struktury i regulaminu organizacyjnego spółdzielni,
opracowywanie projektów aktów wewnętrznych spółdzielni o charakterze organizacyjno – prawnym, jak: Statut, instrukcje, regulaminy, zarządzenia prezesa spółdzielni – ich ewidencja, aktualizacja i przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym,
prowadzenie spraw aktualizacji danych w rejestrze sądowym spółdzielni,
kompletowanie i przechowywanie aktów wewnętrznych spółdzielni,
ustalanie tekstów pieczątek, szyldów i wywieszek zgodnie z obowiązującymi nazwami stanowisk i komórek organizacyjnych spółdzielni,
zaopatrywanie spółdzielni w:
- materiały biurowe i art. spożywcze oraz rozliczania magazynu sekretariatu;
- prasę codzienną i inne zaprenumerowane wydawnictwa,
- druki ścisłego zarachowania, prowadzenie ich ewidencji i rozliczania,
- zaopatrywanie pracowników w formularze druków według ustalonych wzorów oraz pieczątki i prowadzenie ich ewidencji,
Prowadzenie archiwum spółdzielni,
Miejsce pracy:
Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Wymagania konieczne:
- Wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe doświadczenie w pracy biurowej, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie MS Office (Excel i Word) dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych umiejętność redagowania pism, dokładność, terminowość, sumienność, umiejętności pracy pod presją czasu, doskonała organizacja pracy własnej i wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe doświadczenie w pracy biurowej, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie MS Office (Excel i Word) dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych umiejętność redagowania pism, dokładność, terminowość, sumienność, umiejętności pracy pod presją czasu, doskonała organizacja pracy własnej i wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail