StPr/25/0219
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 32,00 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbowych. Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, bezpośredni kontakt ze zleceniobiorcami cudzoziemcami, załatwianie wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia, bezpośredni udział w spotkaniach firmowych. Kontakt z księgowością, prowadzenie raportu kasowego. Archiwizacja wszystkich dokumentów firmowych. Bezpośredni udział w spotkaniach firmowych. Delegacje zgodnie z potrzebą do Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Miejsce pracy:
KAMIENICKA 11, 60-164 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
TROJA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- bardzo dobra obsługa programów Ms Office (Word, Excel), bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, zdolności analityczne
Inne wymagania:
odpowiedzialność, zdolności analityczne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail