StPr/25/0223
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez syndyka masy upadłości w prowadzonych postępowaniach, kontaktowanie się z sądem, organami administracji publicznej oraz stronami prowadzonego postępowania upadłościowego.
Miejsce pracy:
Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
- dobra znajomość obsług pakietu MS Office, dobra znajomość obsługi komputera
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.
Inne wymagania:
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Damian Złomańczuk
Nr telefonu:
846383366
Wymagane dokumenty:
CV