StPr/25/0436
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura firmy w tym: pbsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji firmowej i urzędowej, obsługa interesantów i klientów firmy, praygotowywanie pism firmowych oraz dokumenyacji fotograficznej, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji, organizowanie stanowiska zgodnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony srodowiska i wymaganiami ergonomii
Miejsce pracy:
Jugów, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- mile widziana/e: - znajomość j. hiszpańskiego - prawo jazdy kat B - obsługa MS OFFICE
Inne wymagania:
mile widziana/e: - znajomość j. hiszpańskiego - prawo jazdy kat B - obsługa MS OFFICE
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Duszek
Nr telefonu:
748735055
E-mail:
a.duszek@klodzko.praca.gov.pl
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP