StPr/25/1707
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Pracownik zapewnia wsparcie administracyjne i biurowe, zapewniając sprawne funkcjonowanie biura poprzez zarządzanie różnorodnymi zadaniami, takimi jak odbieranie telefonów w języku filipińskim dla filipińskich rozmówców, planowanie spotkań, prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie raportów.
Może również koordynować spotkania, obsługiwać pocztę i e-maile oraz pomagać innym pracownikom.
Miejsce pracy:
UL. PREZYDENTA GABRIELA NARUTOWICZA 40/1, 90-135 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
SWEET DREAM JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- filipiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- obsługa komputera - excel, word
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail