Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez syndyka masy upadłości w prowadzonych postępowaniach, kontaktowanie się z sądem, organami administracji publicznej oraz stronami prowadzonego postępowania upadłościowego.
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 89A, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca: 1. Kancelaria Radcowska Radca Prawny Marek Nowak, 2. Biuro Doradcy Restrukturyzacyjnego Doradca Restrukturyzacyjny Marek Nowak
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
- umiejętność obsługi komputera , umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.
Inne wymagania:
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN