StPr/25/0362
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
stawka godzinowa brutto
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta indywidualnego oraz firm
- praca w systemie księgowym – Symfonia Handel
- obsługa platformy BDO
- inne bieżące obowiązki związane z prowadzeniem firmy (obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów itp.)
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa zlecenie 3 m-ce z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Dzieńdziela 40
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Praca gwarantowana głównie jest co drugą sobotę od 8.00-13.00, a czasami w tygodniu na zastępstwo od 8.00-16.00 - mile widziani studenci lub osoby na emeryturze.
Miejsce pracy:
Dzieńdziela 40, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Waste Trade Bartłomiej Walaszek
Liczba godzin pracy w tygodniu:
5
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- komunikatywność, znajomość obsługi Microsoft Excel, chęć do pracy, sumienność, dokładność
- Wykształcenie: min. średnie. Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Excel, komunikatywność, chęć do pracy, sumienność, dokładność, mile widziana znajomość obsługi platformy BDO, mile widziana znajomość programu Symfonia Handel.
Inne wymagania:
Wykształcenie: min. średnie. Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Excel, komunikatywność, chęć do pracy, sumienność, dokładność, mile widziana znajomość obsługi platformy BDO, mile widziana znajomość programu Symfonia Handel.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bartłomiej Walaszek
Nr telefonu:
501 605 132
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty po kontakcie telefonicznym, Godziny : pn-pt, 8-16