StPr/25/689
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
poniedziałek-środa 8-16 czwartek 8-18 piątek 8-14
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie sekretariatu Wójta i Zastępcy Wójta;
2) organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych kierownictwa Urzędu;
3) organizacja przyjęć interesantów w sprawie skarg i wniosków;
4) rejestrowanie osób zgłaszających się do Wójta, Zastępcy Wójta, Skarbnika i Sekretarza
w sprawie skarg i wniosków;
5) wsparcie organizacyjne pracy Zastępcy Wójta;
6) przygotowywanie wyjazdów służbowych kierownictwa Urzędu w tym:
- uzgadnianie miejsc i terminów spotkań, kompletowanie niezbędnych dokumentów (delegacje, bilety, rezerwacje, projekty umów, formularze, druki firmowe itp.);
7) przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych korespondencji i pism podpisanych przez Wójta, Zastępcę Wójta;
8) przekazywanie i skanowanie informacji podlegających publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
9) prowadzenie rejestrów i ewidencji: Zarządzeń, Upoważnień i Pełnomocnictw delegacji, centralnego rejestru umów, umów zleceń Referatu Zarządzania i Organizacji, rejestru skarg
i wniosków oraz rejestru petycji wpływających do Wójta, rejestru zapytań ofertowych Referatu Zarządzania;
10) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
a w szczególności:
a) udostępnianie informacji publicznej na wniosek;
b) przygotowywanie projektu informacji o przedłużonym terminie załatwianiu sprawy związanej z udostępnianiem informacji publicznej;
11) prowadzenie spraw z zakresu organizacji, rejestru zgłoszeń podmiotów prowadzących działalność lobbingową.
12) prowadzenie książki kontroli Urzędu;
13) wysyłanie do właściwych organów odpowiedzi na zlecenia pokontrolne;
14) kierowanie protokołów pokontrolnych prowadzonych przez jednostki zewnętrzne do Biuletynu Informacji Publicznej,
15) uzgadnianie terminów posiedzeń i zjazdów;
16) rozpatrywanie spraw z zakresu honorowego patronatu.
V. Prowadzenie spraw związanych z poświadczaniem własnoręczności podpisów i za zgodność dokumentów z oryginałem.
VI. Pomoc w prowadzeniu kancelarii:
1)obsługa kancelaryjna Urzędu Gminy Dębe Wielkie, w tym prowadzenie Punktu
informacyjno podawczego tj. obsługa interesantów w zakresie udzielania
podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, wskazywanie
właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy, wydawanie potwierdzenia odbioru pism składanych przez interesantów, udostępnianie interesantom dostępnych
formularzy,
2)przyjmowanie i rejestrowanie pism w tym skarg, wniosków i petycji w elektronicznym systemie kancelaryjnym a w razie jego braku w systemie tradycyjnym
3)nadzór nad przechowywaniem przyjętych dokumentów,
4)przepisywanie dekretacji na korespondencję papierową z elektronicznej lub tradycyjnej dekretacji Kierownictwa Urzędu,
5)zapewnienie sprawnego, niezwłocznego przekazywania korespondencji zadekretowanej do poszczególnych referatów Urzędu Gminy,
6)przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie obiegu dokumentów,
7)pomoc przy obsłudze obiegu korespondencji wychodzącej,
8)nadzór nad tablicami informacyjnymi zamieszczonymi w budynku Urzędu oraz przed Urzędem Gminy ( wywieszanie pism urzędowych i obwieszczeń na polecenie przełożonego ),
9) archiwizowanie dokumentów,
10)obsługa pełna skrzynki e-Puap i E-doręczeń założonej dla potrzeb Gminy Dębe Wielkie w zakresie odbioru korespondencji urzędowej.
11)czynności pomocnicze w tym wysyłka dokumentów za pośrednictwem platformy e- Puap
i e-doręczeń w sytuacjach wzmożonej pracy
Wykonywanie na zlecenie przełożonego innych czynności, które dotyczą pracy związanej
z zajmowanym stanowiskiem pracy i nie są sprzeczne z umową o pracę oraz nie są sprzeczne
z przepisami prawa pracy.
Miejsce pracy:
Dębe Wielkie, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: administracja
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, Excel, Word)
- minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjno biurowej
Inne wymagania:
minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjno biurowej
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Karolina Kamińska-Rychlewska
Nr telefonu:
257592713 w. 120
Wymagane dokumenty:
skierowanie