StPr/25/1709
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
5 000 PLN
Zakres obowiązków:
•obsługa sekretariatu Zarządu;
•obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu, korespondencji Spółki przychodzącej i wychodzącej;
•obsługa telefoniczna oraz mailowa Spółki;
•obsługa gości Spółki;
•tworzenie pism i raportów;
•nadzór nad powierzoną dokumentacją;
•przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych przed spotkaniami członków Zarządu, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi;
•dbanie o pozytywny wizerunek firmy, poprzez odpowiednią organizację pracy w kontaktach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
•organizacja i dbałość o stanowiska pracy Zarządu, dbałość o stałą sprawność środków do pracy, nadzór nad należytym porządkiem w gabinetach Zarządu, sekretariacie i recepcji;
•pomoc w pracy innych działów
Miejsce pracy:
Chrzanowskiego 33, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
GAMET SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- obsługa komputera - pakiet programów office, wysoka kultura osobista, systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość
- [Umiejętność 1] : bardzo dobra organizacja pracy oraz zdolności interpersonalne i komunikacyjne mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : bardzo dobra organizacja pracy oraz zdolności interpersonalne i komunikacyjne mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
 
							 
										 
											 
											 
											 
											 
											
 Zaloguj się przez Facebook
Zaloguj się przez Facebook